czwartek, 4 lutego 2016

Star Wars :) mini recenzja i grafika

Witam !

W grudniu byłam w kinie z moim ojcem (ostatnio też byliśmy SW 3 albo 4 był) . Do dziś pamiętam jak leciało, ale mam ochotę oglądać jeszcze raz. Niektóre sceny zostały powtarzane z któryś scen z poprzedni SW, ale klimat wciąż taki sam ! Sami aktorzy z poprzednich ! Tylko mi szkoda Han Solo :( .
Na początku jakoś nie dawało mi spokój tego aktora czarnoskóry , może dlatego że nie pasuje do SW z powodu kolory ? nie nie , nie jestem rasistką tylko coś mi nie pasuje. Natomiast nowy postać czarnego pana - Kyle, syn Han Solo - bożeeeee , taki ryj nigdy nie powinien się pokazać xD , ale maska jest w porządku, tylko zachowanie jest żałosne.

Dziewczyna od samego początku hmmm.. jestem pewna że to córka Luke. Dlaczego ? Jest taka moja hipoteza , zacznijmy od początku tzw. pokolenia.

Anakin Skywalker - młodziutki, niewolnik , ale został uwoloniony i opuszczony z pustyni w bardzo młodym wieku na oko 10 lat.
Luke Skywalker - młody, w rodzinie jego babci , opuścił pustyni w młodym wieku ok. 17 lat
A teraz Rey (brak nazwiska) - młoda, sama w pustyni, ale opuściła pustyni równiez ok. 17 lat

Więc wskazuje , że Rey jest córką Luke. NAWET ! Luke trenował Kyle w społeczenstwie, ale niestety był zmiłowany swego dziadka i przez to wschodził do ciemnej strony. Natomiast Rey, Luke chciał aby ona sama poradziła i odróźniła dobra od zła (w tym przypadku własnie Kyle nie umiał odróźnić, jedynie co czuje i widzi to zło i nienawiść). I właśnie Anakin zbyt wcześnie odpuścił pustyni i za bardzo pogubił się w dużym społeczeństwem i jego uczucia były mieszane np. miłość, strach, nienawiść.
To nie kwestia o miłosci tylko odróźnienie dobra od zła.

I to właśnie moja hipoteza - REY JEST CÓRKĄ LUKE'A !

Przejdźmy teraz do robocik ---- <3
BB8 jest bardziej typowy dziewczynką, zachowanie jest taki słodki i kochany ! O my god. I to tego spotkanie z RD2D jak uderza żeby się obudzić i chciał opowiedzieć, chwalić jaki miał misje itd.
I jeszcze w Milenium Sokole TO JEST SŁODKIE ! jak zamiast kciuki to pokazuje jakiś świeczki czy cuś, to śmieszny moment.

Skoro mowa o robotach, chcę wam pokazać moje dzieło: BB8 i RD2D.

























Najlepiej mi wyszło BB8 niż RD2D hehe.
Saraceria to mój podpis - własny nick twórczości .

Koniec :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz